/Files/1332672062svOWo3Fk4.gif

/Files/image.gif

ДИТСАДОК


Відомо навіть малюку,
Як добре жити в дитсадку.
Прийшов - вітайся: «Добрий ранок!»
Мий руки і куштуй сніданок.
Немає часу на ниття,


Бо ждуть цікаві заняття:
Музичне, ліпка, малювання,
Ще й порахуємо старанно,
Розучим вірш, розкажем казку.
Спіймати м'ячик? Та будь ласка!
Що ще? На вулицю - гуляти,
В рухливі ігри дружно грати.
Ось «Гуси-гуси», «Коровай»,
«Автомобілі» - обирай.
Обід. Поспати не забув.
Так не помітно день минув!
В. Чикало (За матеріалами дитячого журналу Жирафа–Рафа)



Дошкільний навчальний заклад " Сонечко" працює за п’ятиденним робочим тижнем з 9 годинним режимом роботи та черговою групою з 8.00 до 17.00.



Одним із важливих компонентів у формуванні фізично та інтелектуально досконалої організованої особистості є режим дня. Щоденно повторюючись, він привчає організм дитини до певного ритму, забезпечує зміну діяльності (ігрової, навчальної, трудової), при цьому оберігає її нервову систему від перевтоми.
В дошкільному навчальному закладі «Сонечко» режим гнучкий, достатньо часу відводиться для прогулянок, сну, ігор, занять з обов’язковим чергуванням різних видів діяльності та відпочинку, що відповідає вимогам сьогодення. З дотриманням вимог та врахуванням вікових особливостей дітей двічі на день проводяться прогулянки на свіжому повітрі. Грі, як основному виду діяльності, також відведено чимало часу: до сніданку і після нього, у перервах між заняттями, на денній та вечірній прогулянках.

/Files/images/kadri/8430f440676e420c5ec0cc8323415af1.gif


Збалансованість процесів життєдіяльності та режим роботи груп ДНЗ відповідає вимогам програми розвитку, навчання та виховання дітей. В організації навчально-виховної роботи переважає ігрова модель провідної діяльності дітей з дотриманням структурних компонентів.



МОЛОДШИЙ ДОШКІЛЬНИЙ ВІК

/Files/images/gazeta/5377456_30.gif

Режимні моменти . Час. Ранкові зустрічі дітей. Ігри, індивідуальне спілкування 8.00 – 8.15
Ранкова гімнастика 8.15 – 8.25
Підготовка до сніданку. Сніданок 8.30 – 9.00
Ігри, підготовка до занять 9.00 – 9.15
Заняття (групові, підгрупові, міні-заняття) 9.15– 10.20
Підготовка до прогулянки 10.20 – 10.40
Прогулянка, індивідуальна робота 10.40 - 11.40
Повернення з прогулянки, підготовка до обіду, гігієнічні, водні процедури 11.40– 12.00
Обід 12.00 – 12.30
Підготовка до денного сну 12.30 – 12.45
Сон 12.45 – 15.00
Поступовий підйом, гімнастика пробудження, повітряні, загартовуючі
гігієнічні та водні процедури 15.00 – 15.15
Вечеря 15.15 – 15.40
Ігри, спілкування, трудова діяльність, самостійна діяльність,
експериментально-пошукова
діяльність, розваги 15.40 – 16.40
Вечірня прогулянка. Повернення додому 16.40 – 17.00

/Files/images/nova/48822104_2220240wahglo4wam.gif

СТАРШИЙ ДОШКІЛЬНИЙ ВІК

/Files/images/nove/художник.gif


Режимні моменти Час
Ранкові зустрічі дітей. Ігри, індивідуальне спілкування 8.00 – 8.25
Ранкова гімнастика 8.25 – 8.35
Підготовка до сніданку. Сніданок 8.40 – 8.50
Ігри, підготовка до занять 8.50 – 9.00
Заняття (групові, підгрупові, міні-заняття) 9.00 – 11.00
Підготовка до прогулянки 11.00 – 11.10
Прогулянка, індивідуальна робота 11.10- 12.10
Повернення з прогулянки, підготовка до обіду, гігієнічні, водні процедури 12.10 – 12.20
Обід 12.20 – 12.50
Підготовка до денного сну 12.50 – 13.00
Сон 13.00 – 15.00
Поступовий підйом, гімнастика пробудження, повітряні, загартовуючі
гігієнічні та водні процедури 15.00 – 15.20
Вечеря 15.20 – 16.00
Ігри, спілкування, трудова діяльність, самостійна діяльність,
експериментально-пошукова
діяльність, розваги 16.00 – 16.45
Вечірня прогулянка. Повернення додому 16.45 – 17.00



/Files/images/obraztsi_izobrajeniy/devochka_i_malchik_elfi.gif/Files/images/anmats-kartinki/billed.gif


РОЗКЛАД ОРГАНІЗОВАНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

/Files/images/anmats-kartinki/daycare_baby_playing_with_toys_hg_clr.gif

У навчально-виховному процесі ДНЗ "Сонечко" використовуються різноманітні, цікаві, інтерактивні форми організації дітей:
- спеціально організована навчальна діяльність,
- ігри-заняття,
- самостійна діяльність дітей (художня, рухова, мовленнєва, ігрова, трудова, дослідницька та ін.),
- індивідуальна робота,
- спостереження, екскурсії, походи,
- свята та розваги, робота гуртків тощо.
Під час складання розкладу занять враховуємо психічне, фізичне, емоційне навантаження на дитину, передбачаємо раціональне чергування видів розумової, рухової, практичної діяльності. Місце проведення занять – вікові групи, спортивна та музична зали, ігрові, спортивні майданчики, тощо. Розклад занять затверджується завідуючою ДНЗ.
Заняття з різних розділів програми (тематичні, комплексні, комбіновані, інтегровані, домінантні та ін.) є основною формою організованої навчальної діяльності дітей в дошкільному закладі. Тривалість заняття для дітей молодшого дошкільного віку - від 15 до 20 хвилин (5-6 групових занять на тиждень), старшого дошкільного віку - від 20 до 25 хвилин (7-8 групових занять на тиждень) відповідно вимог чинної програми. Навчальна діяльність дітей у формі занять планується переважно у першу половину дня.

/Files/images/nova/1304939277_deti-9.gif

Кiлькiсть переглядiв: 528

Коментарi